saturday

lördag lördag.. vaknade tidigt, hade samling, fotbollsmatch, gjorde illa mig, gjorde mål, vann med 2-0, mot rönninge/salem div 3(vi spelar i div5), riktigt roligt! efter matchen, duscha jag, fixa mig osv. sen gick jag och mamma över till familjen därborta, Lena, Rebecca och Pontus. (visste inte vilket efternamn jag skulle använda eftersom alla tre har olika namn, trots att alla tillhör samma familj) haha. sen gick vi tillsammans bort till grektiska kolgrillen, åt jätte god mat :) sen kollade vi på melodifestivalen och spela kort. och nu ligger jag här i min säng :D

Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha helt sjukt att vi faktiskt har fyra olika efternamn i min/mina familjer (pappa) WEIRD! hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: