one of the boys

har inte gjort någonting de här två dagarna, haft riktigt tråkigt bara. förutom i skolan, där var det rätt roligt idag på lunchrasten när jag och johanna sprang omkring och lånade ut pennor till alla (a) så var de en grupp människor från muf, typ moderaternas ungdomsförening, i vår skola. de kom fram en kille till mig och johanna när vi gick omkring där och sa till oss att vi typ är politiker och moderater och att vi ska smsa och bli medlemmar i muf. men aa asså vi är inte så insatta i såntdär så vi försökte "rymma" därifrån. haha.. annars har jag sovit en stund när jag kom hem och jag har äve städat i mitt rum en smula ;)
nu sitter jag i mitt nersläkta rum med ett levande ljus och super duper musik. riktigt mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: