frågestund

några utav frågorna som jag har fått idag: (men ställ gärna fler)

* Vad är roligast, innebandy eller fotboll?

Man tror att man vet svaret på den här frågan men såhär är det. Just nu tycker jag nog att de är fotbollen som är roligast pga att de har vart massa sturl med innebandyn hit och dit plus att de är långt att åka till vendelsö så de tar upp väldigt mycket tid, man har aldrig tid med annat tex vänner osv. men överlag så är innebandyn roligast.


* Varför böt du från Hammarby i innebandyn?
 jag spelade i hammarbys damjuniorer i början av säsongen, vi va grymma. Vi tillsammans med damerna skulle ha ett sjukt bra sammarbete, så var de bestämt. Men vår tränare och damernas tränare började bråka från absolut ingenstans, vet inte ens vad bråket handlade om. Men dem gjorde aldrig upp och blev vänner, damerna gick nästan i kras, dom va i stort behov av hjälp ifrån oss juniorer men vår juniortränare vägrade att släppa upp oss för att hjälpa dem. Så jag bestämde mig för att byta till damerna för att hjälpa dem. juniorerna var ju ändå hur grymma som helst så de spelade väll ingenroll. Ja sen blev damernas tränare sparkad för att de inte gick nå bra för oss, damer. Då blev damspelare besvika/arga, juniortränaren skulle ta över damerna och ja, total kaos. eftersom ingen ville ha juniortränaren som tränare (de kom även en ny/gammal tränare också, men ingenting handlade om honom.) Så blev de massa kallelser till olika möten hit och dit, tillslut bestämde jag och Malin (syster) att vi inte orkade mer. När vi sa de så vägrade sportchefen att skriva på. men tillslut så ändrade han sig, ingenaning om orsaken till de. En vecka senare var vi spelklara för Vendelsös damlag division 1!


* Hur går det med kärleken? Någon pojkvän eller någon du dejtar?

Jag är singel och jag dejtar ingen. De finns både för- och nackdelar med det, de skulle vara mysigt att ha någon, att känna känslan av en annans kärlek. men om man är singel så behöver man inte anpassa sig efter någon annan så de är väll skönt.


*Vilken är Världens Bästa och vilken är Världens Sämsta film?

Världens bästa film är nog Pearl Harbour och världens sämsta måste vara Borat.


* Vad tycker du om Zlatan?

Jag tycker att Zlatan är en grymt divig och grymt jävla bra fotbollsspelare, divighet vinner väll i slut ändan eller?


* Vart är du som mest kittlig?

under fötterna!


* Vilken är den finaste färgen en kille kan ha som hårfärg?

Jag tycker inte att hårfärgen/längden har någon betydelse.


*vad gör du helst en tråkig dag hemma?

Om jag har tröttnat på datorn och de inte finns någonting bra på tvn så kan jag städa lite eller ringa en vän.


*vem är snyggaste kille i klassen då?

haha, de är nog Patrick Hansen (a)


* Vad annser du vara bra humor?

Den var svår, alla har ju olika humor. min humor anses som tråkig av många men jag skrattar åt de mesta. Bra humor är det man skrattar åt! haha vet inte vad jag ska säga mer på de faktiskt!


Varför skrattar du så mycket?

Föddes väll så antar jag och jag har väldigt svårt att visa mina känslor. så istället för att bli förbannad så lägger jag in ett litet skratt


*Har du någon gång vart ledsen?

Ja jag var ledsen när min mormor och morfar dog, men som sagt gillar jag inte att visa mina känslor. jag har de ju tusen gånger bättre en många andra, så egentligen har jag inte bra anledning till att vara ledsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: