come, come on

jag har drömt om tävlingar två dagar på rad nu! :O
första drömmen:
jag drömde att jag malin(syster) och någon liten kille var med i en tävling där de fanns 20kategorier att välja mellan. kill killen börja och valde köttfärssås och vann en tallrik kötrtfärssås. malin valde sommar och vann en sång av en minikille plus en resa till high chaparall. jag valde emd, så jag vann en en träff med dom där dom skulle sjunga och lite så plus en resa till high chaparall med malin. hahaha (a)

andra drömmen:
jag var ute på krogen med johanna, så kom en kille (säger inte vem för att de är helt sjukt och för att de är bara pinsamt för mig;o) och fråga ifall jag ville dansa, jag sa okej och så började vi dansa sen så kom se liksom en jury typ fram till oss och sa att vi gick vidare till semifinal! helt galet ju :o haha


Kommentarer
Postat av: Rebecca

hahaha ja eller hur, weird... ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: