you´re so vain

skrev aldrig någon förklarning på inlägget innan, men nu har jag hållt på i flera veckor och haft ont i magen hit och dit. tillslut kom vi fram till att vi va laktos, att jag var laktosintolerant. men sen nu när jag inte käkat /druckit mjölk på några veckor och nu får jag trots allt jätte ont i magen så forts jag ätit någonting. jag har inte sagt så mycket efter att jag käkat till familjen och så, dom tycker bara att jag är klen (A) kanske är så, vad vet jag. men igår fick jag så ont att jag inte ens kunde ställa mig upp efter maten så jag satt kvar i köket i kanske 20 minuter och led av smärta. När de sedan gick över så blev jag skit hungrig trots att jag precis käkat feeeeetaste tallriken med mat. och då blev jag dessutom på dåligt humör..

idag när jag skulle käka lunch, så fixade jag lite nudlar. men de åt jag inte upp för att jag fick jätte ont i magen då också. även efter middagen idag fick jag ont. inte lika som igår men ändå ont.

häromnatten kunde jag inte sova pga magen. just nu ligger jag och har ont titt som tätt. vet inte vad jag ska ta mig till. läste massa skit på internett, men jag hoppas verkligen inte att de är nått sånt.

vad tror ni? /J

Kommentarer
Postat av: malin

nä orättvist! tack så mkt, har inte ens sett den själv för min data är knäpp:(..



what about din mage :o, kan de inte va något med mjölk i maten då? vad tror du att de är? <3

Postat av: Katrin

Låter inge roligt alls det där kusin :(

Kmr ihåg i början när Åsa hade ont i magen, då trodde dom oxå att det var ngt med mjölk i maten och sånt.. :S

Hoppas verkligen du blir bättre eller iaf kommer på vad det är.

Kram

Postat av: Anonym

jaha okej då fattar jag :(, hoppas de löser sig gum <3

Postat av: malin

va från mig! blogg har rå damp


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: