ride on time

sitter just nu hos rebecca, vi sitter på balkongen. De lyser tyvärr ingen sol in hit så de blir lite kallt i skuggan efter en stund (a) musiken spelas genom datorn, just nu Lady gaga - lovegame (y) Rebecca sitter och gör hemprov, naturkunskap, trist! och ja jag skriver här, och kollar runt på olika sidor (a) kan berätta om mig dag.
började med att vi började tidigare pga att en kille med hjärnskada skulle komma och berätta om sina handikapp. de va faktiskt rätt intressant. efter den lektionen var de dags för lunch och sedan hade vi en kort tipspromenad innan vi slutade flera timmar tidigare än vanligt :) när jag kom hem åkte jag till skärholmen med pappa för att handla present till malin som fyller 20 imorgon. skönt att ha det gjort. sen har jag suttit ute och snackat med alla grannar och nu vet ni vad jag gör. annan låt nu bara, nu är det alex c- the sweetest ass in the world ;)


Bild på mig och rebecca för ett antal år sedan!

Kommentarer
Postat av: malin

naaa vad söta :D


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: