jag vill känna din kropp emot min

hej hopp allihoppa!
igår var jag ledig från skolan (sommarlov) haha. jag var med rebecca mest hela dagen, sen pluggade jag hela kvällen. har inte pluggat på ett helt år men nu när de är sommarlov då jävlar (A) haha. imorse hade jag prov som jag missat på, vi har sånna här bra resursdagar som man kan gå på och fixa det man missat. så de va de jag gjorde började kl 9 och slutade ungefär 9.15 :p as skönt, så nu resten av dagen har jag bara suttit inne och spelat på datorn :)

ska käka pizza till middag idag med rebecca och hennes familj, våra mammor har besämt det ;)
 


annars händer ingenting förns imorgon då vi ska fira malin 20 och jimmy 8! sen ska malin ha en kalasfest på kvällen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: