help me, I like you

nu är jag helt slut! sprang coopertest själv eftersom jag missade förra gången dom sprang, men jag fick näst bäst tid i laget och de är as bra ju :) direkt efter att jag hade sprungit klart åkte jag till wasahallen där fysen skulle fortsätta, uppvärmningen var att springa ungefär 2-3 km, när vi hade gjort de spelade vi lite fotboll. efter fotbollen gick/jogga vi bort till en brant backe som, som tur var upptagen av hockeykillar så vi gick till en liten mindre brant backe som vi sprang/kuta upp och ner för ett antal gånger. ja sen skulle vi fortsätta, gick bort till en "kulle" som är ungefär 600m lång runt. Den sprang vi runt i högt tempo 6 gånger, efter det ville jag bara dö!
Men nu är jag hemma, känns skönt att ändå gjort allting nu :) även om jag inte kommer kunna gå imorgon :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: