Desperata Hemmafruar

såg nyss dubbelavsnitt av desperata hemmafruar.. sådär får de inte sluta tycker jag, men vill ju veta vem mike gifter sig med. Jag hoppas och tror att de är Susan som är den lyckliga! man försöker ju klura, och Karl, Susan ex man ni vet. han var ju på bröllopet, så antagligen har han blivit bjuden. och Katehrine och Karl kände ju inte varandra och mike kände väll inte heller karl så bra eftersom de bara var susans ex. De måste alltså vara susan... jag hoppas iallafall det :)  Vi får vänta tills nästa säsong börjar sändas innan vi får veta antar jag :P


Kommentarer
Postat av: Rebecca

det är fan inte okej att sluta så!

Postat av: Rebecca

han är snygg ÖVERALLT!


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: