To be with you

idag ska jag packa för en hel vecka på öland, vad ska jag ta med mig? just nu känns de ju inte som att de kommer bli sådär jätte roligt precis. Jag ska åka med Mamma, Pappa, Lena, Rickard och Pontus (rebeccas mamma, låtsaspappa och lillebror). Jag ska ta med datorn tänkte jag. men jag kommer inte ha något internett, men filmer kommer jag kunna se lite och så finns de ju spel på datorn :p annars kläder, massor av kläder har jag lagt fram eftersom jag inte vet vad de ska bli för väder där. ska kolla de nu tror jag.....

aj aj, de ser ju inte sådär jätte lyckat ut :/ ser mest ut som att de blir regn! SUG..   men får väll hoppas att ni här hemma får dåligt också, hahahaa (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: