strawberry swing

idag har jag vart med nikolina hela dagen. vi har gått omkring i skärholmen och gjort narr av fula kläder (a) haha de va as kul faktiskt. när vi hade gått där i några timmar så åkte vi hem till nikolina, där var de varmt som fan så vi gick ner till sätrabadet tillsammans med hennes storebror och så badade vi, blev inte så långvarigt där men de va skönt med ett dopp i värmen åtminstonde :D sen gick vi tillbaka hem till nikolina och spelade lite kort.. sen var klockan mycket och dags för hemgång. pappa hämtade mig, schysst ;)
nu är jag här och bara är... tar emot bilder från badningen i söndags och i måndags.. lägger upp lite när jag fått alla ;)

Gammal bild på mig och nikolina innan fotbollsmatch! (i sätra dam)

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Jag älskar att vi tar tid.

Att vi är där vi är, nu igen.



du är fantastisk! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: