Hard sun

imorse när jag vakna så löste jag melodikrysset med mamma och pappa, och åt frukost samtidigt. efter det körde jag till malin i södertälje för att åka tillsammans med henne till avslutningen med innebandylaget, paintball. de va riktigt roligt men de gjorde svinont också, ni ska få se en bild på hur min arm ser ut. sen har jag lite lindrigare bara blåmärken på höften och på sidan ni vet, mellan mage och rygg, den sidan (A) haha. jaja här kommer bilder från de.


såhär ser de då ut om man har riktigt otur, jävulskt ont gör det iallafall!

Om man tog flaggan som var i mitten av banan och tog över den till motståndarnas "hem" utan att bli träffad så vann de laget. och alla vet ju att jag är bäst så mer behöver jag inte säga, för de gör bilden! (för er som inte fatta)

Här va då mitt lag, som vann första matchen.

sen va då overallen man fick lagom stor sådär. XXXL är min storlek!!




När vi kom hem efter allt krig så käka vi papaja till lunch, as gott! hade verkligen sett fram emot de. sedan till middag blev de thaimat mums! sen har vi väll suttit ute på gården och snacka skit med alla grannar. jag har 13 myggbett på armen 2 på fötterna och ett mitt på huvudet. det kliar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: