cattelin

igår så var jag ute på Cattelin med Elin, Siri och siris kompisar. Och jag träffa jätte många där som jag kände, de va roligt :) orkar inte nämna alla men jag måste nämna josefin hammenstål, hon var där. De va as kul att träffa henne :D hennes bror var där också med sina vänner. och Richard var där :) hur bra kan de bli ? ;)

bilder från innan

Rebecca var med oss och fixa sig, men följde aldrig med. de va synd för hon var snygg!

Elin innan hon hade bytt om :)

Dehär var den ända bilden på mig. jag hade sockor för att inte bli smutsig om fötterna (gick inte ut med dom) ;) Minen bjuder jag på (a)

Kommentarer
Postat av: Malin

haha, de var jätte skönt :)

Postat av: Malin

Men pajas. :P hahaha

Postat av: Josefin

Kul att se dig älskling <3

Postat av: emma

hur lång är du? hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: