tjejkväll

måste bara berätta lite om gårdagen för den va typ helt sjukt rolig. vid kl 17 så mötte jag Rebecca och Elin ute för att vi tre sedan skulle gå tillsammans till Jossi. När vi kom till Jossi så lagade vi mat, Tacos blev det! riktigt mumsigt, Rebecca skar upp paprika, tomat och sallad, Elin gjorde köttfärsen med hjälp av mig, jag skar upp gurka och hjälpte till med köttfärsen och så gjorde jag lite småsaker, jossi rev ost och dukade! Efter att vi hade ätit så städade vi undan allt och tog fram ett spel, jätte roligt faktiskt. man fick ett kort där de stod ett en sak, ett ord eller ett djur så skulle man göra charader och göra ljud, men inte prata! och på vissa kort skulle man vissla en låt. grymt kul var det, man blev  typ helt nervös och upphetsad eller aa jag blev (a)  när kl närmade sig 20.00 så såg vi på lets dance och åt godis :p när de va slut så fortsatte vi att spela dedär spelat till typ kl 00. grymt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: