if you look inside your heart

igår kväll så kom rebecca m familj över på middag. Efter middagen spelade jag Rebecca och Pontus kort, de va de roligaste jag gjort på länge, skrattade så att jag grät. vet egentligen inte ens vad jag skratta åt men de blev bara så mycket roligt på en och samma gång. aa de va roligt! vi kollade även på hockey, junior Vm sverige - slovakien, grymt spännade match och rolig att se när sverige tog hem segern. Imorgon visas finalen kl 01.30 de kan man inte missa!
dag har jag plockat bort alla kulor och allt glitter från julgranen, dags att slänga ut skiten liksom  :) och senare idag så har jag innebandyträning. puss /J 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag hade också jätte roligt! :D

Postat av: Emelie

hoppas på vinst i natt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: