design/dagen

tröttnade på designen så jag gjorde om. men aa jag vet inte om jag gillar den nya eller inte, får se om jag kan klura ut något snyggare nån dag(a) idag hade jag iallafall as kul i skolan på branden, vi hade rökdykning och fys. jag fick inte vara med på nått så de sög ju men jag fick kolla på :P de va ändå rätt nice. lärde mig en del bara av att titta. men jag skulle ju velat prova sakerna oså också. men aja jag tyckte att de va roligt trots allt :D och mer... jag var och kollade på balrog-täby. sen var min dag slut i stort sätt.
har inte ätit sådär jätte mycket sen i måndags och de super ju, jag är typ hungrig/sugen på mat hela tiden. men de gör fruktansvärt ont att käka pga operationen. dags att sova, godnatt sov sött /J

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shhnyyygg sida ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: