Crawling in the dark

kul att så många kolla min blogg (igår);o de va ungefär 60st mer än vad de brukar vara. fast komentarerna minskar? hur går de ihop (a) haha.
tänkte bara säga att jag är jätte trött och att jag nog bara ska ta de lugnt idag. men de kan ju vara rätt skönt att vila sådär dagen innan min operation som gör att jag missar romme med skolan. men sånt är livet ;)
Igår fixade jag även lösen på Min storesysters blogg, så dom som jätte gärna vill läsa hennes får fråga mig först! rättvist? inte ens hon själv kommer in utan att fråga mig, än. :p men puss /J

Kommentarer
Postat av: :)

jag vill ha lösenet till din systersblogg?

Postat av: jessika

jag övertygade min syster över att ta bort sin lösen på sin blogg och låta världen läsa, så nu behövs inget lösen längre :)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: