action, bom - bom

jag är på nått jäkla flumhumör. skrev en kommentar på en bild från elin "elin pelin ser ut som en indian"! jag viker mig av garv, de va riktigt roligt faktiskt :D ojoj.. *torkar tårarna* HAHA.
aa men ja, idag så började jag skolan kl 13.30. sen så hade jag inte sådär jätte lång lektion, slutade 14.15 ungefär, men tågen va sena hem. så jag satt och vänta jätte länge:p När jag väl var hemma så käka vi middag oc´h sedan åkte jag till sjöstad med malin för att snacka med Danne och tacka för oss. efter att vi hade vart där och tagit förväl så åkte vi till vendelsö för att snacka med dom lite.....

IMORGON ÄR DET 23 JANUARI! vad händer då daaah? :D

Kommentarer
Postat av: Robin

Du förvandlas, från en liten tjej till vuxen kvinna :P

Postat av: emma, från fotbollen

grattis! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: