rockstar

Igår hade jag fotbollsträning b2 var där och det gick jätte bra för henne tycker jag :) roligt att se. efter träningen gick jag hem duscha, käka, fixa mig och sedan gick jag ner till jossi målade hennes naglar osv. när hon var klar så kom de massa pojkar hem till henne som vi sedan åkte till södertälje på fest med. på festen var de typ huuur många som helst man kände, roligt faktiskt :)  kul att träffa Emil, Efa, Purjo, Jalle  o några fler! Jag och Jossi stack hem rätt så tidigt pga att jossi inte ville vara där så länge och jag hade innebandymatch imorse. Match mot sten sture, serieledarna. as bra match, spelade 5-5 efter full tid och sedan höll vi igen hela förlängningen! så nu är vi säkra i div 1 yttligare en säsong.
Snart ska jag iväg på stadslagsträning, så jag måste käka lite. sköt om er /Jess


Kommentarer
Postat av: Malin

kan jag betätta hemma sen :)

Postat av: Mysan

härligt att ni ligger kvar i div 1..

Lycka till i stadslaget ?


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: