made with passion

Lång/kort dag idag, skulle haft innebandy imorse men den gick jag inte på för att jag inte mådde så bra men jag åkte till skolan för att följa med johanna till brandstationen istället och hämta hennes väska som hon glömde igår. när vi hade gjort de så käkade och satt och vänta på att kl skulle bli 12 för att lektionen skulle börja då. Då får jag veta att den lektionen är inställd! då blev de håltimme, men då gick vi till våran lärare som vi skulle ha i sista lektionen och frågade vad vi skulle göra, och då skulle vi tydligen bara plugga på ett läxförhör som vi ska ha imorgon och då fick vi gå hem och plugga. så jag åkte hem, när jag kom hem så ringde min syster och frågade ifall jag ville åka med henne och handla lite. Hon handlade en mössa och en platttång medans jag köpte ett par skor och fyra filmer :) sen var de träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: