For blue skies

igår var jag på fest hemma hos John :) de va jätte kul faktiskt!
dagen började med att jag satt hemma och tråkiga, kollade på massor av avsnitt av huset fullt. nu ligger jag på säsong 7 förresten. Efter middagen och så så hörde alex av sig och sa att john har fest. så jag drog dit, alex mötte mig :), väl hemma hos john var klockan bara 20.00 så vi gick ner till alby centrum och in på albys värdshus och tog några öl. jag hade inge legg med mig men vaktisen var så snäll så att han lät mig stanna. sen var det en gammal gubbe som ragga på mig, väldigt ofräsch haha.
Vi gick tillbaka till john sen så de dök upp massa människor, tex Christina nadj, Emma eklind, Emilia panto, Elin eklind m.m. ännu senare kom även Rebecca och umgicks med oss :)
När jag och rebecca drog hem sen så träffade vi christoffer östberg, de va länge sen man prata med honom så de va kul, eftersom han är min barndomskompis :)

sen sov jag som en stock, hade 7sms och 2 missade samtal när jag vaknade imorse och de var bara 10 minuter efter att jag hade somnat (a) Tack allihoppa för en bra kväll! <3

imorse var jag och jobba, lek med boll. efter de kollade jag och rebecca på film, yes man! (Y)

allt för idag :D puss på er allihopp



gammalbild på grabbarna, men de va bra tider - Alex, Eric, Jakob och John


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: