Remember when

idag var jag inne i stan med min syster :) de va jätte kul, vi hittade kläder som båda ville ha.. vi köpte tre gemensamma tröjor och så köpte jag ett par jeans.
vi åka till ett café vid karlaplan för att träffa fabbe och fika med henne också :)

sen käka vi Lunch/Middag i kungshallarna och efter de drog vi hem lagom tid för att byta om och dra vidare på träning i södertälje.
När vi kom hem så kom rebecca över och var med oss, really sweet! haha nej men de va roligt de:D

Imorgon bitti ska jag dra och köra på körskolan.. sen är jag ledig resten av dagen men vi ska förhoppningsvis ut i skogen till vattnet och kanske grilla olite så. jag och rebecca, tänkte fråga fler.. dom vi frågat har inte svarat än :O haha hoppas att de blir av! skulle vara mysigt med lite omväxling i livet haha. då menar jag (en dag utan träning och utan att ligga hemma och slappa) :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Puss på dig!

hoppas det blir av imorgon!!


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: