one love, one life

två långa dagar har gått och dom har vart jätte bra, as roliga!
Igår så hade vi lagfoto med fotbollslaget innan vi drog iväg på match mot västertorp i hägerstensåsen. Där vi spelade ut västertorp rätt bra. ledde efter första halvlek med 3-0, början av andra halvlek var väll lite sisådär, västertorp gjorde snabbt två mål. Sen gjorde vi och sedan dom igen så dom fick aldrig leda (a)  Matchen slutade iallafall 6-3 till oss. Första målet gjordes av sanna på straff och de andra målen gjorde jag 3 ass på, till Jaquline och så gjorde jag två mål själv :)
De va verkligen en jätte rolig match. Direkt efter drog jag hem och duscha och sedan gick jag till jossi för att vi skulle laga mat och käka tillsammans pga att ingen av någon i våran familj var hemma (a) Senare på kvällen kom Tom och Emil förbi och då spelade vi spel och kollade på film (disney bilar). Den va bra faktiskt ;)

Idag gick jag upp tidigt för att jag skulle åka till scaniarinken i södertälje med innebandylaget, där vi skulle spela Ishockeymatch mot Nykvarns innebandylag. Jag stod i mål och jag höll nollan haha.(bilder kommer förhoppningsvis) Vi vann med 1-0!  De va galet roligt iallafall! :D Efter matchen drog vi och käka och sedan åkte vi till nykvarn för att möta nykvarn i innebandymatch också. Den matchen blev målrik och jag gjorde 2 ass. vi vann även den matchen! Slutade 8-7. As niiice. Nu har jag ont i varenda muskel som man har i kroppen!

Imorgon är de skola och ny vecka! Hare bra pussssss


Kommentarer
Postat av: Ida

fan va roligt me hockey!



jag jobbade lite och så. var ju inga viktiga dagar kännde jag. ses imorgon :)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: