fotboll <3

jag älskar att spela fotboll, vill inte sluta här.
Mitt lag, Nackdala ais, har inte sådär jätte många spelare. Så när man går på en träning så är de ungefär i snitt 5 st, när vi är 7st så är vi många. men trots de så tycker jag att de är hur kul som helst och jag älskar verkligen de här laget och den här sporten, man har inte några krav på sig och man gör bara det man älskar. alla är där för att ha kul!
Nu kommer jag att missa alla fotbollsmatcher som är kvar pga att de krockar med innebandyn och den går tyvärr före just nu! sånt är livet..
men jag hoppas iallafall att vi håller kvar vårt lag nu, att dom klarar sig matcherna som är kvar. för annars vet jag inte vad jag gör. jag vägrar att sluta!! men jag vill inte satsa.. där är nackdala perfekt, skulle aldrig kunna hitta ett bättre lag faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

tack! <3 va skönt, vore inte så kul om du skulle bli sjuk precis när skolan börjar :/

hoppas jag blir frisk snart i alla fall, så vi hinner göra något innan skolan har börjat!

Postat av: Rebecca

vilken fin design förresten :)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: