at night

igår efter min fotbollsmatch så gick jag till vretastugan med mamma, lena, rebecca och pontus. vi käka och så. efter de gick jag hem till elin där fixa vi oss lite, innan vi drog ner till tåget och träffa tess, johanna och fia + två snubbar. så åkte vi in till stan, fridhemsplan till viper room (klubb blå). när vi vart där ett tag så kom Malin och Angelica :) och då stack fia och johanna hem ;o men jag hade iallafall jätte kul! :D tack tjejer! <3
Bild på malin och angelica


Bild från Vretastugan


bild på Therese från igår!


Bild på Johanna och Fia. + de där två snubbarna


De här bilderna va de som jag hade på min mobil (inte alls många eftersom de andra hade bra kameror med sig) så jag snyltar några bilder av de andra sen :) pusss

Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha det är lungt, du kan ta linus bara jag får alexander!!! :D

Postat av: malin

tack själv hade as kul :D igenochigen! :)

Postat av: Rebecca

du kan få hans fötter :D hahahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: