we belong together

idag har de vart full fart i skolan och så menar jag inte för mig! jag har inte gjort någonting, sett en film och inge mer typ. Treorna hade projectmässa som vi fick gå omkring och kolla på sen skulle vi rösta på den vi tyckte va bäst också. men vi hann inte rösta för att vi skulle iväg med brand och åka båt. de va helt otroligt roligt :D ("brandbåt") vi fick testa på att köra dom också. de va två st, en stor och en liten båt. :) När jag kom hem så lagade jag mat, snitzel med ris och sås.
Senare ikväll har jag fotbollsträning.
Min vecka hittills har vart så jävla skön!
måndag: vanligskoldag fick sluta 3 timmar tidigare
tisdag: dansföreställning
onsdag: projectmässa, båtar
torsdag: igelstaloppet
fredag: ledig!

sköt om er och ta de lugnt imorgon på valborg!! /J


Kommentarer
Postat av: Rebecca

det gör du rätt i ;)<3

Postat av: Anonym

tja! vore bra om du svarade om du kunde komma på festen eller inte! och betala isf typ idag eller imorgon.Kan du kolla med Elin också? :) //Tessi


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: