the fame

igår efter min match, var jag med Jossi och Rebecca, vi kollade på fotboll och spelade kort. Sen gick jossi hem för att käka då var jag och rebecca med varandra. våra familjer åt middag ihop och lite sånt, otroligt mysigt och underbart gott. Vi åt grillat, lite sommarkänsla på den!  När vi var klara så gick vi ut, mötte elin, köpte glass, jossi kom. sen gick vi hem till rebecca och skrattade en hel del och tittade på film osv.

idag har jag vart i skärholmen med Rebecca, Mamma och Pappa, rebecca köpte skot och en tröja, as snyggt! Pappa köpte ett par jeans som var jätte snygga och jag köpte en gul tröja, otrolig mysig! :) När vi kom hem så duschade jag och sedan kollade jag på tv och käka middag. om en och en  halv timme ska jag se one tre hill, och ltie andra program efter det. Sen är det sängdags och skola på måndag medans alla andra har lov ;o


Kommentarer
Postat av: Rebecca

tack för att du är så bra!<3

Postat av: malin

hhaa ja de suger! haha men (a) bara för att jag smsade och frågade så hade du skrivit på bloggen min xD, skääms (a)..

Synd att inte OTH gick idag då =/ <3

Postat av: Rebecca

Jag vet, jag älskar låten :D


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: