sing a song

borta bra men hemma bäst.
igår åkte vi ut till gålö till min farmor och farfar(i en husvagn) med farbror och kusin jimmie också, vi käkade påsklunch och middag. alla blev fulla ... Jag, Mamma, Pappa och farmor fick sova i yttertältet som vi trodde skulle bli varmt och skönt när vi satte på elementet plus att vi hade "varma" sovsäckar. jag frös heeela natten, de va svinkallt. och ljuden där ute gjorde de inte lättare att sova, klockan ticka, mamma och farmor snarka, pappa prata/skratta/skrek i sömnen, en jävla gås var nere vid vattnet och gjorde massa oljud, katten inne i husvagnen skydde, spindlar kröp omkring i taket. Jag skulle kunna hålla på i evigheter.. nu är det skönt att vara hemma iallafall, ska snart ta en dusch. senare kanske jag träffar rebecca en sväng, förhoppningsvis. om jag orkar och hon inte har annat för sig ;) puss /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: