I should kill you now

efter donken så gick jag elin och rebecca hem till rebecca och kollade på en och en halv film, den första var någon slags porr film, den handlade iallafall om att två st inte hade några pengar för att betala hyran med så de skulle göra en porrfilm som dem kunde tjäna pengar på. den va väll inte den bästa jag sett precis men aa. den andra filmen vi såg kommer jag inte ihåg så mycket av, förstog inte riktigt handlingen men de va en sjukt snygg kille med, de va pga honom som vi började kolla (A)
efter de gick jag hem, sa hej till mamma och pappa som typ var döda efter kryssningen. trist.. men jag fick pengar att käka mat med, jag och rebecca gick till tumba centrum och käka på en kina resturang. gott som fan, friterad kyckling m. ris! när vi hade ätit klart så gick vi och mötte elin i tuna, köpte glass, tog en promenad och tog lite nya foton på oss tre. finns bara as gamla :P sen återigen gick vi hem till rebecca och kollade på talang. och nu är jag hemma. ska sova snart och imorgon bär det av till gålö för att fira påsk med farmor och farfar :) myspys.. kan va skönt att komma bort. så om jag inte skriver  imorgon så får ni ha en jätte bra påsk! <3

Kommentarer
Postat av: mlain

jag har ju den där med :D

Postat av: Rebecca

Snygg!!


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: