get over it

Lovar du att vara ärlig?  Ja, på alla frågor

Du heter: Jessika Kristina Hellsén

Smeknamn: Jessi, Hellsén, Jess, Jessan

Låt som när du är ledsen sörjer till?  Mariah Carey- Hero
Beroende av:  musik
Vad behöver du mest just nu: en pojkvän helt klart..

Vad tror folk om dig? tillbakadragen

Stämmer det? till viss del

Vad får du oftast komplimanger för? naglarna eller håret tror jag

Vad säger du för att imponera på någon? ähm ingen aning

Hur imponerar man på dig? Man är snygg och snäll då är allt som de ska.

Brukar du skratta för dig själv?  hela tiden

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "ska inte störa. Vi hörs. Puss puss puss puss på dig då <3"

Var bor du? I tumba

Trivs du där: Mja de gör jag väll

Äger du några converse: Nej

Sprit, cider, vin eller öl: öl och cider!

Vad har du för mobil: en sony ericsson
Nästa mål i ditt liv: Ta körkort

Hur svarar du i mobilen: "Hej det är Jessika"

Vem ringde du senast? Göte (innebandytränare i skolan)

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: frågade frågor om gamla innebandytränare

Antal timmar sömn inatt: 8h

Sov du ensam: Ja

Brukar du komma i tid: Alltid, är nästan alltid förtidig. hatar att vara sen

När mår du bra: alltid, jag mår alltid bra. :)

När blev du fotad senast: Idag på lektionen

Hur känner du dig nu: Trött och sugen på glass..

Vanligaste färg på dina kläder: Svart, Marinblått.

Vad tycker du om fötter: Inge märkvärdigt.

Vad saknar du: En kille.

Favorit dryck på morgonen: helt klart mjölk!

När brukar du oftast gå och lägga dig: vardagar: runt 22.30 - 23.30

Är du blyg? ibland

Sysslar du med någon idrott: Fotboll och Innebandy.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja!

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: runka!

Är du nöjd med ditt liv: Ja de är jag

Vad är det värsta du vet? Fjärilar

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? 10kr?

Vad längtar du till? Helgen

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, jag har dem bästa!

Vad är det finaste du fått? en tavla..

Om fem månader: börjar jag 3an

Om ett år?: vill jag plugga vidare till brandman

Du samlar på: björnar

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Elin/Rebecca

Har du strumpor på dig nu: ja
Är det okej att gråta: ja, de är okej..

När grät du senast: oj, när min morfar dog för 2år sen?

Bär du glasögon eller linser: nej inget sånt.

Har du piercing: i naveln, ja..

Vill du gifta dig: nej

Vill du ha barn: ja, 2-3 st

Är du bra på att laga mat: jag kan laga mat men jag vet inte om jag är så bra

Är du flygrädd: Har aldrig flygit

Hur vig är du: rätt så vig är jag nog

Vilken är din favoritglass: Isglass, twister!

Tror du på ett liv efter döden: nej

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja

Vilken ögonfärg har du: Grön

Röker du: nej har aldrig ens testat.

Hur ofta tränar/motionerar du: nästan varje dag

Vad är det viktigaste i livet?: att vi leva livet! och göra de jag tycker är kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: