din patetiska flinpelle!

jag har så jävla tråkigt! trodde att de skulle bli en mysig kväll, sitta och titta på film eller göra nått annat roligt/spännande med malin men icke sa nicke då hade gold köpt biljetter till södertälje matchen till malin. så hon stack och enda sen hon gick så har jag inte gjort ett enda skit. har typ suttit och kollat in i väggen tills vänner började kl 19, då kollade jag på de. sedan var de seirestart på "Hjälp! jag är med i en japansk tv show"  de va väll sådär.. och nu åter igen sitter jag bara. de är eva & adam på tv, sämst! (den här vuxna versionen ni vet)  sämst sämst sämst! Ska väll fortsätta den här tråkiga kvällen ensam med att kolla in i väggen. att jag är ensam beror på att mamma och pappa dragit iväg på kryssning, malin är på hockey och mina kompisar har inte tid :P så aaaaaaa! lifes a bitch /J

Kommentarer
Postat av: malin

huhu ja förstår dig. Vår lärare är värsta jesus ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: