changeling

jag har defenitivt aldrig varit såhär nervös över en film som jag har vart idag. Jag var med Rebecca, vi fixade lite onyttigt och satte på en film (changeling). Jag brukar alltid säga hur alla är töntiga när dem gråter till filmer osv. jag grät inte men jag typ svettades som en gris och mitt hjärta slog väldigt ovanligt snabbt. Jag tror fan att de är den bästa filmen jag har sett, fanns en sak jag blev besiken på men "det är en sann historia, så dom kan ju inte ändra det!" Jag tänker inte avslöja så mycket för då blir det mer spännande för er som inte har sett den. För om ni inte har sett den måste ni se den!!!! trailer


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Den är så jäkla bra!

Postat av: Rebecca

Från förra sommaren


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: