until the day i die

Imorse så kom de kontrollanter på tåget när jag var påväg till skolan, de är inte så ofta de händer liksom ;) haha ja men iallafall, när jag kom till skolan så hade vi redovisning i sjukvård. Patrick och Willes redovisning var lätt bäst! haha
m, sen så åkte jag, johanna, carro, linnea, linnea och ida till fornhöjden för att snacka med en idrottslärare på fornbackaskolan. vi har ett projekt där vi ska leda en grupp och då ska vi ha idrott med en tjejgrupp. efter att vi snackat med henne så ringde min syster för att hon ville ha mina nycklar så hon och niklas kom till forhöjden, skjutsade mig och johanna till skolan och tog min nyckel, sen så åkte dem vidare.
ja sen så hade vi räddningsmedicin då vi höll på med stegar/hävare. de va as kul, hade två nya lärare och en "gammal", en som typ aldrig visat sig (?), och en som kom ifrån tyresös brandstation. (ett plus att alla tre va unga) haha. vi fick hålla på och fixa med stegar och så sen fick vi åka upp med hävaren(skyliften) 18.9 m upp i luften, de va as ballt :D (bilder kommer)
aa sen när jag skulle hem så fick man ta ersättningsbussar för att någon jävel "hoppat/blivit påkörd" av ett tåg.

och nu är jag hemma, trött ochsjuk, så de blir ingen träning för mig idag inte /: (igen) har missat as mycket... /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: