tjingeliing

i måndags var jag med rebecca på kvällen, vi hade as kul. satt ute nere på gården och skratta, prata osv. :) och igår så var jag i skolan, hände inget speciellt. efter skolan så hade jag innebandy träning, jag är fortfarande inte helt frisk. men jag åkte och tränade ändå. jag va inte med hela träningen men ändå. senare på kvällen när jag skulle sova så hostade jag som aldrig förr, de gjorde typ jätte ont i bröstet, och så fickjag ont i magen, huvet och halsen för de. och så kändes de som att jag hade feber för jag svettades grymt ena sekunden och andra så frös jag osv. så på två timmar kunde jag inte sova :O för att jag tränade i en halv timme? :/

aja nu är de dags för skola /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: