motorsågs....

skolan idag började med förseningar i tågtrafiken som gjorde att jag kom försent till sjukvården. men jag var inte ensam som tur va :) haha. till lunch fick vi fiskpanetter m potatis. potatisen smaka skit men fiskpanetterna var goda, som vanligt :D efter lunchen hade vi lektion med loui, ledarskap inom lek och idrott där vi skulle fixa en tipspromenad med frågor som barn mellan 7-11år ska kunna svara på. jag tycker att min grupp lyckades bra med frågorna ;)
sen kommer vi till höjdpunkten, lektion räddningsmedicin.
Vi delade in oss i fyra grupper, så åkte/gick vi till olika platser och gjorde olika saker men min grupp stannade på skolan och hade en genomgång om hur motorsågar fungerar efter genomgången så fick vi byta om och sedan röra oss ut, ner mot kanalen bakom skolan. där vi ställde upp stockar som vi skulle såga. de va fan as kul! men de va varmt, hade underställ, overall, extra byxor över overallen, hjälm med extra skydd, handskar.. och där stog vi när solen stekte som bäst, helt fullpackade med kläder. men de va rolig, och det är huvudsaken :)

/beckham

Kommentarer
Postat av: Joss

jag saknar dig hjärtat ... <3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: