... time to stand up

igår vid 14.00 ungefär så började jag och mamma kolla på pearl harbour! de är typ världens bästa film <3 i en paus köpte vi pizza.. sen så gick vi hem till familjen leberger då jag kollade klart på filmen, medans lena tvättade ut färgen ur håret som hon färgat och mamma hjälpte till. när filmen nästan var slut så började vi spela kort, de va jag, mamma, lena, martin och adam. och jag förlorade med 375 mot adams 75.. (a) (kortspelet heter pondus)
när vi hade spelat klart så blev de ännu mer mat, kyckling filé med pommes. då hade även jossi kommit hem så jag och jossi sjöng lite singstar innan vi kollade på sing a long som jag btw var med i tv på, nån som såg mig kanske? :D sen så gick jag och mamma hem och sov!
imorse gick jag upp 5.45 och gick hemifrån 6.10 för att ta bussen till hallunda och sedan få skjuts utav norén till täby. där vi hade match mot täby is, matchen slutade 4-4.. och jag var hemma igen runt 11, då mamma och pappa precis skulle äta frukost så då käkade jag lite.. sen sov jag efter att jag hade duschat i typ 3 timmar! de va skönt.. och snart så kommer elin över till mig!  '


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag älskar dig också, jag vet att vi inte är lika ofta längre men lämna mig inte för jag behöver dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: