"du platsar inte ens...."

idag tänkte jag skriva lite om innebandyn igen, vad som nyligen hänt osv.. :P
jag kom nyss hem från en juniorträning som jag itne var med på, var bara där för att snacka med mig tränare. skulle säga att jag väljer att prioritera damlaget nu. då sa han massa saker om hur de skulle vara osv. men de  va en sak jag störde mig lite på att han sa, de va "du platsar inte ens i damerna, de finns bara tre st i de här laget som gör de och det är...." tänker inte avslöja vilka han nämnde, men han sa också att dem tre som platsar är tillräckligt bra och har tillräckligt bra psyke..
Och de måste ju då betyda att jag inte har tillräckligt bra psyke och jag är "dålig" (?) men hallå! jag skulle vara med i damlagets första femma i söndags om jag inte hade skadat mig i lördags på fotbollen.

aja over and out /JH

Kommentarer
Postat av: Malin Syster

Alltså nu ligger han ju på minuslistan,

Skit i honom skulle jag säga. DU är bäst :)

och jag avgudar dig <3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: