Young Blood Spills Tonight

Lördagen- Fotbollsmatch  mot värmdö som vi vann med 6-0, jag gjorde 3 mål ;)

Söndagen- Innebandy läger med stadslaget hela dagen, började med 2 timmarsträning, sedan fick vi lunch (spagetti med köttfärssås). sedan hade vi föreläsning i en timme om talangutveckling, Göte höll i det (min innebandytränare i skolan), efter det så böt vi om och lirade match 3* 15.. När matchen var slut la vi några straffar och jogga ner.
Så gick vi upp och hade yttligare en föreläsning med Göte, om kost! samtidigt som vi hade det så spelade killarna match, som hann se ungefär halva på. Åkte hem med Jonte, Emil, Putte och Axel varav Jonte är Emils pappa som skjutsade. När jag kom hem var jag helt slut!

Måndagen- bestog utav skola och Fotbollsträning. Fotbollsträningen var grymt jobbig, fylld med fys. men det var ändå roligt :D

Tisdagen- Skola, slutade halv 5, kom hem, käka, dator, handla, SOVA! :) haha

Onsdagen- Idrott på morgonen i skolan, lunch efter det och sedan så ska brandmännen komma och hämta upp klassen utanför skolan och så ska vi åka iväg till Nykvarnsbrandstation och klippa bilar som om det var en riktig krock! grymt cute alltså :D! ähm, sedan ska jag åka till huddinge och springa coopertest med stadslaget /: ... Palla (a)

Torsdagen- Ledig från skolan pga att Storasyster tar studenten.. Grattis malin <3 ;)

Fredagen- Ledig igen från skolan pga att vi inte har några lektioner så då ska jag åka iväg på sannes student :) Grattis till dig med Sanne! <3 riktigt kul för er :)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Ja han var jätte snäll :)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: