Tisdag

Igår tränade jag fotboll för första gången på 8 månader, lite stelt men det ordnar sig ;)

Idag bara en helt vanlig dag med naturkunskapsprov. annars har jag vart as trött idag. hängde lite med rebecca också! <3

Imorgon så har jag nationella prov i matte kl 08.30 till 09.30,
efter nationella så har vi idrottlektion i östertälje hallen kl 10.00 till 11.00.
sen är der LUNCH!
efter lunch så ska halva klassen dra till brandstationen och den gruppen är jag med så då måste jag släpa med mig yttligare en väska att bära på. Räddningsmedicinen slutar sedan kl16.00 och då ska jag sätta mig på tåget och åka till årstaberg och sedan byta till tvärbana och åka till sickla udde för att sedan gå till sjöstadshallen för att ha möte och träning, träningen slutar kl 19.30 och samtidigt så börjar min fotbollsträning som jag ska på!
så jag väljer att gå 10minuter tidigare från innebandyn för att komma 10 minuter försent till fotbollen, men dit så jag skjuts så då får jag väll tid att andas lite. Fotbollsträningen slutar sedan kl 21.00 och då ska jag hem och hoppas på att duschen fungerar hemma så att jag slipper gå ut för att ta en dusch.
Sen är det en väldiiiigt GODNATT för mig!

tyck synd om mig, som ska bära runt på larmställsväskan, idrottsväskan med extra packning till innebandyn och fotbollen plus att innebandy klubban ska släpas med hela vägen också!
NOG OM DET!!
Godnatt och jag hoppas att alla sover riktigt riktigt gott i natt och natten därpå :) pussss

Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha vi hängde tillsammans, på varandra hahahahah ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: