one step at a time

Tjenis Penis!

Fotbollsmatchen mot sätra gick ju oväntat bra och vi vann med oväntat mycket mål. 7-1 slutade matchen, ett riktigt skönt resultat för oss (nackdala) faktiskt! För att bara ha tränat två gånger och att matchen var den första på 8 månader så gick det faktikst bra, jag hade fortfarande lite boll i mig (A) hahaha
jag gjorde två mål, ett mål på straff och ett mål blev en tunnel på Joita (sätras målvakt). och tre ass!
En tjej som bör nämnas är Anna Nilsson (född 93) som var och är grym! Hon gjorde 3 mål och bara det säger väll rätt mycket? 
bilder på Anna!



Efter Matchen gick vi hem till Jossi och familjen där och käka, sen spelade jag Rebecca Jossi och Natta Kort! Det hette typ pondus och det var jätte roligt :D vi spelade typ 4 gånger, jossi vann dom två första gångerna, rebecca vann tredje och jag vann fjärde :D och dom (Jossi och Natta) trodde inte att jag skulle klara av det där :D peace of kaka förfan :D  HAHAHAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: