mys

Den här långa helgen har jag vart med Elin och Rebecca, vi har hängt vid två olika brasor på två olika dagar.
Mysigast var det när vi satt vid en brasa vid aspen med Emil och Purjo som spelade gitarr och sjöng.
Andra brasan var i älvsjö på gamla älvsjö ip med massa människor (a)

Igår var jag och rebecca med varandra tills elin skicka sms och sa att vi kunde komma till henne så kunde vi gå och köpa godis sen..... så köpte vi godis och hyrde film, så gick vi hem till rebecca och gjorde de lite mysigt på golvet så att vi skulle kunna ligga där och kolla. Och vi lyckades det var faktiskt jättemysigt!

Sen kom jag hem, då hjälpte jag min pappa att skaffa msn. han behövde den för att han ska kunna prata med min farbror på msn istället för att sitta och skicka sms hela tiden när båda sitter vid datorn! smart.

idag är det fint väder!
riktigt NICE!!!



Pusss och Kram

Kommentarer
Postat av: Rebecca

allt var super mysigt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: