Flickan från det blå

Skolan ja, borde väll vara jobbig nu, med mycket att göra?
Men för mig är det jobbigt för att jag har ingenting att göra.
Igår åkte jag till skolan så att jag var där 12.55 då jag skulle börja. Men jag kom dit tidigare så då gick jag upp till min engelska lärare och redovisade min bok, tog 5 minuter. Så sa hon, nu är du klar med engelska så du behöver inte komma på engelskan idag. så då hade jag bara matte. Gick in på Matten kl 12.55 så fick vi tillbaka nationella proven.
sen fick vi åka hem!
Åkte till stan med Rebecca efter att jag hade slutat och så mötte vi elin inne i stan. de va grymt roligt faktiskt.

Idag började jag 11.20 och slutade 11.30 kom in på svenskalektion där anna-lena började prata lite och sen fick vi ta ett papper, sen kunde vi gå hem. så nu sitter jag här. ska typ åka och handla lite med far senare :)

Nästa Fredag är jag helt ledig från skolan. "skönt? ja! "

Imorgon så är det lördag och då ska jag spela fotbollsmatch på gymnasieplan i tumba kl 14.00, riktigt kul!

På söndag så är det Breddläger med Stadslaget. Där Göte ska hålla i föreläsningarna vi ska ha, om tex kost osv.... (för er som inte vet är göte min innebandytränare i skolan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: