Sideways

Riktigt kul igår faktiskt!
Klassens dag, vi lirade brännboll, och mitt lag vann. bra där!
Sen kom jag hem, gick ut med rebecca fixade med vattenspridaren, försökte hitta massa shit som skulle passa på slangen och i väggen, och när vi väl hade hittat så gick vi ner i en källare och skulle hämta lite saker, när vi kom tillbaka så hade de vart en bil som kört över våran klupp som vi letat efter i år och dar;o men vi fixade till det men hjälp av min pappa! :D tack
så sprang vi i vattenspridarn, solade osv..
sen gick jag hem, duscha, gick ut igen och käka sen gick jag och rebecca och köpte glass, gick runt lite satte oss lite, stannade nere vid fotbollsplan och kollade på denise, rebeccas syster!
sen åkte jag och elin till en park och träffade elins klasskompisar! Träffade även Helena som jag och elin var as bra vänner med för länge sen, ungefär när vi gick i 5-6 :) Riktigt kul att träffa henne!
         Och när vi åkte buss så var det proppfullt i bussen, och då sa busschaffören   "- Gå längre bak i vagnen! "Och du ska en kille som hette Oliver som vi träffade där, "-bussen heter det" lite diskret till mig. Då vare en gubbe som började snacka med oss om massa grejer att svenskar inte använder språket rätt  och grejjer och så sa han nått om statsministerna typ att han inte kunde engelska och borde skaffa tolk. HAHAHA vi fattade iallafall ingenting, men det var jätte roligt :D
Senare på kvällen så kom Crouch, Jacke och John. Puss på er för att dert var jätte länge sen<3


Puss och Kram Skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: