To the End

Nu är det bara två dagar kvar till sommarlov för mig! Wunderbart!
Men nu sitter jag iallafall här, ska snart åka iväg och träna, men jag har så grymt ont i magen och ryggen, har legat och viridigt och vänt på mig + att jag är trött och arg, vi fick våra betyg hemskickade igår, så ett av betygen är jag fruktansvärt arg över! Det är verkligen inte min dag idag!
Jag saknar Rebecca så jag nästan dör, vi har inte träffats på 3 dagar herregud! inte för att de är mycket men ändå!!!!  jag älskar dig tjejen. Massor - To the end!!!!!! Vi ses snart!

så fanns det inget mer att nämna om min hemska dag!

puss och kram vi ses på stan

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag saknar dig också jätte jätte mycket! Det känns som om vi inte träffats på år och dar även fast det bara är tre dagar! Jag älskar dig!

Postat av: Rebecca

SPANIEN SPANIEN SPANIEN HAHAHAHAHA :D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: