Time awaits

Imorse när jag vaknade ringde jag till tumba vårdcentral och fick en tid att träffa en doktor, när kl var 8.30 så gick jag hemifrån. När jag kom fram så anmälde jag mig i receptionen sen fick jag träffa daktorn, han skar i mitt finger och sedan hällde han på asolsprit. Jag trodde helt ärligt att jag skulle dö för att de gjorde så ont! Så fick jag lite bandars som jag ska ha på fingret ett par dagar och så ska jag äta antibiotika tre gånger om dagen ungefär /:

Efter besöket på sjukhuset så åkte jag till jobbet och tog hand om barn som bråka, dom slogs, bets, puttades och nyptes. Men de fanns många snälla barn också :) posetivt.. maten var sådär. De blev kebabgryta, de va lite för mycket grönt och nyttigt iblandat för min smak (a) barnen åt inte heller så mycket, så jag var inte ensam ;)
slutade runt 16.00, då åkte jag hem, tog en tablett som pappa hade hämtat från apoteket med ett recept från doktorn. sen la jag mig ner i min säng och kollade på en film, efter de käkade jag middag, de va gott iallafall :)

Och nu sitter jag här, uttråkad och väntar på att fotbollen ska börja! :D

HEJA SVERIGE
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: