what if - kate winslet

igår gick jag upp vid 10, duschade och fixade lite, sen gick jag hem till min moster och spelade ett tv spel med mina kusiner och pontus, de va första gången jag spelade de där spelet men jag vann ändå båda gångerna. sen fick vi lunch korv m bröd och makaroner. Efter lunch gick vi ner till tuna skolan för att jimmy och jennifer ville leka, vi spelade även lite fotboll när vi ändå var där, de va jag mot pontus och jimmy och jag vann även där ;) sen gick vi till blåborgen där jimmy och jennifer badade i en vattenspridare.
sen sprang jimmy iväg och lekte med Tim, Dante och Martin medans jag och jennifer lekte i sandlådan. när dom sedan blev hämtade vid 16 så gick jag in och tog en dusch käka och sen så var jag med elin och rebecca vi sjöng singstar, spela gitarhero, köpte glass, spela kort och kollade på film ifrån när jag och rebecca var små.

idag regnar det, så vi får se vad som händer :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tack ;D<3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: