Upp och Hoppa

Hej!
idag gick jag upp klockan 9.00 idag för att jag skulle ut och springa, kom ut vid ungefär 9.20. allt innan frukosten. borde faktiskt ha ätit innan jag stack för jag var helt slut när jag kom in och jag hade en fruktansvärd huvudvärk, och jag tänkte att jag skulle käka innan jag duscha. men de gick inte, om jag skulle ätit mer än en tugga på mackan så skulle jag spytt. mådde inte alls bra. men sen duscha jag och typ bara satt en stund innan  jag gjorde i ordning någonting att käka, igen, och sen gick jag ut med mamma på gården och sola lite. orkade inte sitta så jätte länge. så nu har jag precis kommit in och nu väntar jag på att pappa ska komma hem för då ska vi åka iväg och handla. annars blir dagen sig lik igår, då satt jag bara hemma :p

Hejdå (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: