soft

ligger här i min säng, jag fick låna malins bärbara dator. så de är as skönt :) two and a half man är på tv roligt dedär!
och jag har precis kommit hem från att ha vart ute med rebecca. Vi har sprungit runt i vretarna och snozat, tagit massssssa kort och haft allmänt roligt, tyckte jag! :D tack Rebecca <3

mer om denna dag; jag gick upp tidigt imorse för att åka till gnesta hem till Therese, med Chriszy och Johanna.
när vi kom dit så käka vi, sen kolla vi på disney film och efter filmen spelade vi kubb, först till 5 vinner. och vilka vann om inte Jag, Jessika och Therese :D 5-2 i matcher blev det:D haha


Godnatt alla!

Kommentarer
Postat av: chriszy

sv: hahah, tack ;D



mihi, jag och johanna tar er nästa gång ;))

Postat av: chriszy

sv: haha jovisst ;D säg hur den ska vara så kan jag göra ett försök :p

men hinner inte nu så kan fixa ikväll efter träningen ;b


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: