hemma

Hemma ifrån tierp igen.
Igår när vi kom fram till tierp så drack vi lite te, sen åkte jag med Åsa till hennes pojkvän Kim för att möblera om hans rum. när vi hade gjort de kollade så på några kattungar, jätte söta :) sen åkte vi tillbaka till Åsa och käka middag. Efter middagen åkte jag, Åsa och Kim till någon badplats, där vi satt på bryggan och typ snacka. När vi åkte därifrån så gjorde vi inte så mycket mer. jag gick in till "vårt hus", där vi skulle sova och kollade på jönssonligan på kollo. haha
Imorse blev jag väckt kl 9 och vi åkte hem vid ungefär 11. sov nästan hela vägen hem. och nu sitter jag här efter att ha duschat och kollat på tv en stund ;)

/Jessika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: