en dag

imorse vaknade jag klockan 10, då jag inte fick gå hemifrån för att några gubbar skulle komma hem till oss och byta vårt lås. Men dom jävlarna kom inte så jag stanna hemma i onödan i det fina vädret :O! pissigt..
sen när mamma och pappa kom hem så käkade vi middag och efter det gick jag och mötte Kenneth och Jukka i Tumba C. 
så var jag med dom ett bra tag innan rebecca kom ut och joinade oss :P och nu har jag precis kommit hem från att ha lämnat dom i tumba igen. 
ska typ sova eller se film nu, beror på vad jag orkar med(a) 

Godnatt : )

 
Bild på Kenneth och Rebecca. Har ingen på Jukka;) haha
Och för er som inte vet så är Kenneth bäst!

Kommentarer
Postat av: chriszy

"då jag inte fick gå hemifrån"

ska det stå så eller skrev du fel?

haha :)

Postat av: chriszy

sv: hahaha ja eller, det ser lite fel formulerat ut bara XD


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: